10.000 klientų turinčiai Verslo valdymo sistemai „Finvalda“ sukūrėme naują sistemos valdymo aplinką internete ir aplikaciją.
Finvalda aplikacija
Nuo 1996 metų, kai buvo pradėtas kurti „Finvalda“ – buhalterinės apskaitos programos, įmonė nuolat tobulėjo ir prisitaikė prie besikeičiančių verslo poreikių. Per šiuos metus „Finvalda“ išsivystė į visapusišką verslo valdymo sistemą, tapdama neatskiriama skaitmenizavimo priemone įmonėms. Su mūsų komanda įmonė žengė naują žingsnį, sukurdama modernią vartotojų aplinką, kuri yra pritaikyta tiek kompiuteriams, tiek mobiliems įrenginiams. Šis naujas sprendimas užtikrina, kad finansinė apskaita būtų efektyvi ir patogi naudojant bet kurį įrenginį, atitinkant šiuolaikinius technologinius reikalavimus.
Vienas produktas – dvi versijos
Mūsų sukurta „Finvalda“ finansinės apskaitos aplikacija siūlo dvi versijas, pritaikytas skirtingiems vartotojų poreikiams. Pirmoje versijoje vartotojai gali nemokamai atsisiųsti produktą ir naudotis pagrindinėmis funkcijomis po paprasto prisiregistravimo. Antroji versija – profesionali, suteikia prieigą prie visapusiško „Finvalda“ įmonių valdymo funkcionalumo, įskaitant išplėstines funkcijas ir duomenų valdymą. Šis sprendimas leidžia pasirinkti tinkamiausią variantą pagal individualius poreikius ir verslo reikalavimus.
UX / UI sprendimas
Atkreipdami dėmesį į nuolat kintančius vartotojų elgsenos įpročius, sukūrėme minimalistinio dizaino sprendimą, kuris užtikrina intuityvų ir efektyvų naudojimą. Kadangi „Finvalda“ produktas bus nuolat naudojamas tų pačių vartotojų, mes orientavomės į greitą prieigą prie svarbiausių funkcijų. Naujo dokumento sukūrimas arba prieiga prie dažniausiai lankomų vietų buvo optimizuota, leidžiant vartotojams atlikti veiksmus vos keliais paspaudimais. Šis sprendimas padeda sutaupyti laiką ir padidina darbo efektyvumą, atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir įpročius.
Duomenų sinchronizavimas
Vienas didžiausių iššūkių kūrimo procese buvo didelės apimties įmonių duomenų sinchronizavimas. Mūsų sprendimas apima pažangią krovimosi dinamiką, kuri optimizuoja duomenų valdymą ir leidžia greitai pasiekti ieškomą informaciją. Šis procesas ne tik sutaupo laiką, bet ir užtikrina sklandų ir efektyvų darbo srautą, leidžiant vartotojams dirbti su dideliais duomenų kiekiais be vėlavimų.
Darbas su dokumentais
Pilnoje „Finvalda“ versijoje greitas dokumentų kūrimas ir redagavimas yra sklandžiai integruotas su sandėlių likučiais ir kainų rekomendacijomis. Naudodamiesi šia funkcija, vartotojai gali lengvai įkelti dokumentus į sistemą tiesiog fotografuodami juos. Ši automatizuota funkcija ne tik sutaupo laiką, bet ir užtikrina, kad visi duomenys būtų tikslūs ir nuolat atnaujinami.
Vartotojų redagavimas
Sistema suteikia išsamią vartotojų redagavimo galimybę, leidžiančią priskirti kelių įmonių duomenis vienam vartotojui ir valdyti ataskaitų prieigą skirtingų lygių vartotojams. Tai užtikrina, kad kiekvienas vartotojas galėtų gauti tinkamą informaciją ir funkcionalumą, atsižvelgiant į jų atsakomybes ir privilegijas, todėl duomenų valdymas ir ataskaitų kūrimas tampa efektyvesnis ir labiau pritaikytas individualiems poreikiams.
Kelias iki pardavimo
Pirmoje produkto versijoje išpildytas pilnas procesas nuo pirminio pasiūlymo iki pardavimo – sąskaitos išrašymo. Tiesiai iš programos galima išsiųsti laiškus, keisti pardavimo statusą.
Aiškiai rodanti progresą statistika
Versle svarbu kuo greičiau pamatyti pokyčius. Jau pirmame vaizde pateikiama kelių pastarųjų mėnesių bendri pasiekimai ir statistika. Toliau patekus į statistikos detalizaciją nesunkiai galima apjungti norimo laikotarpio duomenis.