Darbų retrospektyva

Sėkmingai veikianti nuo 2008 metų rugsėjo 1 dienos Digitouch! sukaupė patirtį ir darbų krepšelį. Čia pateikiami įdomiausi praeityje mūsų įveikti iššūkiai.

PerlasGO

Sąskaitų ir paslaugų apmokėjimo sistema tavo telefone, leidžianti greitai ir patogiai valdyti finansus. Sukurtas modernus UX/UI dizainas užtikrina sklandžią vartotojo patirtį, o pristatomasis puslapis aiškiai atskleidžia pagrindines programėlės teikiamas naudas. Su PerlasGO viskas, ko reikia, pasiekiama vos kelių paspaudimų atstumu!

Paupio turgus

Vilniaus viena gražiausių maitinimo vietų interneto svetainė leidžia greitai ir lengvai surasti norimus restoranus bei jų teikiamas paslaugas. Svetainė integruota į bendrą Paupio sistemos platformą, užtikrinant sinchronizuotus duomenis ir sklandžią naršymo patirtį. Tai patogus sprendimas ieškantiems išskirtinio maisto ir puikios atmosferos vienoje vietoje.

Parduodu naudotą

EMP projektas – tai moderni elektroninė parduotuvė su integruota aukciono funkcija, skirta nereikalingiems ar išmestiems daiktams parduoti. Čia senos elektronikos prietaisai ir antikvariniai daiktai įgyja antrą gyvenimą. Platformoje veikia patogi ir lanksti daiktų atsiėmimo bei pristatymo sistema, užtikrinanti patogų naudojimąsi paslaugomis.

CAB

Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biuro skaitmeninė paslauga leidžia greitai ir patogiai patikrinti eismo įvykių draudimo galiojimą kitose šalyse. Dėl darbo su jautriais duomenimis buvo įdiegtos papildomos saugumo priemonės, užtikrinančios informacijos apsaugą. Be to, vartotojai gali gauti išsamią papildomą informaciją, susijusią su draudimu ir jo sąlygomis.

Silvijos valdos

Atnaujintas „Silvijos valdų“ prekinis ženklas įkvepia senovės deivės, globojusios mišką, legendos. Miško grožį perteikiantys grafiniai elementai subtiliai integruoti ir į naujos svetainės dizainą. Ši moderni platforma, skirta medienos pirkimui, sukurta siekiant užtikrinti greitą ir patogų kontaktą bei aukščiausios kokybės aptarnavimą.

WorkerBed

Nakvynės vietų nuomos skelbimų portalas sukurtas efektyviam darbuotojų apgyvendinimui. Platformoje siūloma greita ir patogi nuomojamo būsto paieška pagal darbuotojams svarbiausius kriterijus. Būsto savininkai gali savarankiškai administruoti ir atnaujinti savo skelbimus, o norintiems padidinti matomumą – suteikiamos išplėstinės reklamos galimybės.

Grožio akademija

Grožio ir sveikatinimo paslaugų bei prekių parduotuvė siūlo platų asortimentą, skirtą jūsų gerovei ir grožiui puoselėti. Svetainėje įdiegtas sutrumpintas pirkimo procesas leidžia patogiai užbaigti visus veiksmus viename lange. Be to, pasirinkus prekę, sistema automatiškai pasiūlo papildomus produktus, padedančius pasiekti maksimalų rezultatą. Visa parduotuvės veikla integruota su Canias verslo valdymo sistema, užtikrinant efektyvų aptarnavimą.

Faktoro

Sukurta automatizuota verslo kreditų teikimo sistema su moderniu pristatomuoju puslapiu. Inovatyvus verslo autentifikavimo procesas, susietas su valstybiniais registrais, leidžia greitai gauti atsakymą dėl paskolos sumos. Sistemoje vartotojas gali savarankiškai valdyti visą kreditavimo procesą – nuo užklausos pateikimo iki sutarties pasirašymo ir atsiskaitymo. Tai efektyvus sprendimas, užtikrinantis greitą ir patogią verslo finansavimo eigą.

Online mokymų pardavimo sistema

Covid-19 pandemijos metu digitouch! komanda, bendradarbiaudama su profesoriumi Tomu Linkevičiumi, sukūrė internetinių mokymų kūrimo ir pardavimo platformą. Ji leidžia vieną kartą sukurtus mokymus parduoti neribotą kiekį kartų, pakeičiant tradicinius seminarus.

Administratorius gali kurti kursus su vaizdo įrašais ir kita medžiaga, kuri pasiekiama sumokėjus nustatytą mokestį. Galima apmokestinti atskirus kursus arba suteikti laikiną viso turinio prieigą už vienkartinę kainą.

G5 Tech prekinio ženklo stilius

Sukurtas visiškai naujas prekinio ženklo „G5 Tech“ stilius, apimantis visus esminius elementus. Kūrimo procese kruopščiai atrinkti tinkamiausi logotipo variantai ir išgryninta pagrindinė kūrybinė linija. Parengta pilna prekinio ženklo stiliaus knyga, kuri tampa išsamia gairių sistema. Taip pat sukurta unikali grafika, pritaikyta specialiai darbo rūbams, transporto priemonėms ir kitoms viešumoje matomoms priemonėms, užtikrinant vientisą ir išskirtinį prekinio ženklo įvaizdį.

Fjordcom prekinio ženklo stilius

Atnaujintas skandinaviško technologijų diegimo prekinis ženklas ir sukurtos naujos identiteto priemonės, kurios atitinka šiuolaikinius rinkos standartus. Įgyvendinta logotipo transformacija, pateiktas aiškus jo pagrindimas. Sukurtos tamsios ir šviesios prekinio ženklo naudojimo versijos, parengtos spalvų schemos bei logotipo naudojimo taisyklės. Sudarytas išsamus prekinio ženklo vadovas, apimantis visus dizaino elementus. Sukurti unikalūs ir dažnai naudojami darbo pažymėjimų dizainai, taip pat detaliai suprojektuotas transporto priemonių dizainas.

Interaktyvus stalas

Nekilnojamo turto projektų pristatymui skirtas interaktyvus stalas. Dideliame ekrane pirštų pagalba galima žiūrėti aukštos kokybės vizualizacijas, naršyti virtualiame žemėlapyje, rinktis ir rezervuoti butus. Tai nauja pirkimo patirtis dar nepastatytame projekte.

Mentorių portalas

„Inovacijų agentūros“ Verslo mentorių tinklo svetainė – tai platforma, kur patyrę specialistai neatlygintinai dalijasi žiniomis su verslininkais, siekiančiais pažangos. Atsižvelgiant į pasikeitusį pasaulį, sukurtas modernus sprendimas, leidžiantis registruotis tiek norintiems padėti, tiek ieškantiems verslo konsultacijų saugesniu ir patogesniu formatu.

Cities Skylines

Visame pasaulyje populiaraus miesto simuliacijos žaidimo „Cities Skylines“, patenkančio į Top 50 geriausių žaidimų sąrašą, svetainė. Pagrindinis iššūkis – užtikrinti, kad svetainė galėtų atlaikyti kelis milijonus lankytojų per dieną atnaujinimų metu. Šį tikslą pavyko pasiekti naudojant „WordPress“ kartu su „Netlify“.

Amston

Iš pagrindų atnaujinome HR valdymo sprendimų įmonės „Amston“ įvaizdį. Įkvėpti menininkės Chris Wood stiklo ir šviesos darbų, sukūrėme koncepciją, kuri perteikia „Amston“ gebėjimą atrinkti kandidatus, idealiai derančius prie užsakovo „spalvų“. Rezultatas – naujas logotipas, stiliaus knyga, įvaizdinės nuotraukos, spaudos medžiaga, prezentacijos ir moderni svetainė amston.lt. Pagrindinis pasiekimas – „Amston“ tapo ryški ir drąsi rinkos lyderė!

Vilkritis

Tiksliai į B2B auditoriją orientuotas turinys ir vizualizacijos. Naudojant 3D modeliavimą, sukurtas plastiko granulių gamybos proceso vaizdas, kuris be žodžių perteikia įmonės veiklą. Vartotojas iškart supranta, kad rado tai, ko ieškojo, ir nuosekliai gauna atsakymus į visus jam rūpimus klausimus.

Mokausi iš kino

Senas „Digitouch!“ kūrinys – svetainė mokausiiskino.lt, kuri įkvėpta kino pasaulio spalvų, dinamikos ir unikalumo. Ši platforma sukurta taip, kad naršymas joje primintų kino peržiūrą: įtraukianti atmosfera, sklandus turinio pateikimas ir žaismingi vizualiniai sprendimai leidžia kiekvienam lankytojui pajusti tikrą kino magiją. Stengėmės, kad kiekvienas svetainės elementas perteiktų kino pasaulio emocijas ir energiją. Užeikite ir patys pasinerkite į šią išskirtinę patirtį!

Good one

Visiškai atnaujintas kompanijos „Good one“ prekinis ženklas ir sukurtas modernus svetainės dizainas. Besikeičiančios formos apskritimai aiškiai atspindi nuolat kintančios interneto erdvės išmanymą ir prisitaikymą prie šiuolaikinių tendencijų. Šis elementas taip pat tapo išskirtiniu simboliu, padedančiu „Good one“ išsiskirti ir tapti gerai atpažįstama tarp daugelio SEO paslaugas teikiančių kompanijų.

Žana

Sukurta elektroninė parduotuvė naudojant Prestashop platformą, su nauju dizainu, pritaikytu mobiliems įrenginiams. Įdiegta sandėlio likučių, prekių kainų ir nuolaidų importo sistema, sujungta su kliento buhalterine sistema. Parduotuvėje taip pat yra dovanų kuponų funkcionalumas, patogus prekių paieškos ir užsakymo procesas. Siūlomi keli prekių pristatymo būdai, o atsiskaitymo galimybės apima tiesioginius bankinius pervedimus ir tiesioginį atsiskaitymą kortele.

Skalvija

Tai seniausio Lietuvoje kino centro svetainė, kurios pagrindinė užduotis – skatinti bilietų pirkimą. Kalendorius matomas jau pirmame puslapyje, leidžiantis vartotojui greitai pereiti prie bilietų pirkimo. Svetainėje taip pat strategiškai išdėstyti „trigeriai“, kurie padeda pritraukti dėmesį ir palengvina naršymą. Pavyzdžiui, animacija su pastato fasadu, tapusiu kino centro „Skalvija“ atpažinimo simboliu, suteikia svetainės dizainui unikalumo ir vizualinio ryškumo.

Baltic Blues

Ar mėgstate keliauti? Mes tikrai mėgstame! Todėl džiaugiamės galėdami prisidėti prie turizmo kelionių organizatoriaus „Baltic Blues“, veikiančio Pabaltyje, Rusijoje, Baltarusijoje, Lenkijoje ir Skandinavijoje, reprezentavimo internete. Mūsų tikslas – pristatyti jų paslaugų apimtį ir geografiją B2B sektoriui – ir šis tikslas buvo pasiektas. O kur keliausime toliau?

Baltic Tours

Šis informatyvus kelionių pardavimo puslapis su rezervavimo-pirkimo sistema yra skirtas daugiausiai Amerikos ir Japonijos tikslinei auditorijai. Klasikinis dizainas užtikrina lengvą naršymą skirtingų kultūrų ir įpročių lankytojams. Pilnai prie visų įrenginių prisitaikantis dizainas leidžia patogiai sekti savo rezervacijas ir mobiliajame telefone.

Domino teatras

Džiaugiamės galėję prisidėti prie vieno populiariausių Lietuvoje „Domino“ teatro internetinės platformos kūrimo. Šis sprendimas ne tik pritaikytas visų ekrano rezoliucijų įrenginiams, bet ir plačiau pristato teatro veiklą. Be to, sistema palengvina spektaklio pasirinkimą bei bilieto įsigijimą. „Domino“ teatras vis labiau tampa puikia kino teatro alternatyva, kurią galima pasirinkti

Kūrybinis projektas pristatantis paveldą jaunimui.