Prekės ženklo atnaujinimas

Amston

Pilnas prekinio ženklo identiteto atnaujinimas.
Interneto svetainės kūrimas.

Užduotis

Kardinaliai pakeisti prekės ženklą ir komunikaciją. Sukurti ir atlikti strateginius ir taktinius komunikacijos veiksmus, pradedant identiteto atnaujinimu ir baigiant elektroninėmis priemonėmis.

Analizė

Prekės ženklo

pozicija

Nedidelis, bet ambicingas prekinis ženklas, teikiantis aukščiausio lygio paslaugas didelę pridėtinę vertę generuojančioms organizacijoms.

Prekės ženklo

ambicija

Tapti tarptautiniu savo rinkos segmento žaidėju, kuris veikia ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų.

Aplinka

Didelė konkurencinė aplinka, kurioje veikia tiek dideli, tiek maži žaidėjai. Tačiau didesnėms organizacijoms reikia stabilaus partnerio, užtikrinančio nuolatinį kompetentingų darbuotojų srautą.

Vartotojai

Fokusuojamasi į dideles organizacijas, kurios nori gauti pilną kokybišką servisą. Iš dalies ir į darbo ieškančius talentus.

Kontaktas

Pirmas kontaktas su klientais vyksta rekomendacijų keliu, po kurio klientas tikrina informaciją internete. Dalis darbuotojų gali būti nuolatiniai svetainės lankytojai, besivadovaujantys susiformavusiais įpročiais.

Prekės ženklas

Progresyvus ir išskirtinis prekinis ženklas, kuris aiškiai komunikuoja savo profesionalumą ir išskirtinumą.

Inspiracija

Pasaulyje garsi menininkė Chris Wood savo darbuose atskleidžia stiklo ir šviesos sintezę. Kūriniai gimsta iš spalvoto stiklo, o šviesa sukuria nuolatos kintantį galutinį vaizdą. Taip parodoma, kad svarbiausias ne pats kūrinys, o kaip tarpusavyje dera skirtingos spalvos ir šviesa.

Koncepcija

Chris Wood darbų inspiraciją siūlome naudoti prekinio ženklo pristatyme. Darbuotojų atrankoje taip pat peršviečiami kandidatai ieškant tinkamų jų savybių ir jas derinant su samdančios organizacijos spalvomis. Todėl ši analogija atspindi Amston verslo principą: jos tikslas, kad sudėjus kandidato ir kliento spalvas, jas peršvietus, gautume tinkamą kitą spalvą.

Pagrindimas

1

Ieškote reikalingos savybės

Atrinkdama skirtingų kompetencijų žmones Amston ieško tinkamų jų savybių ir kokią spalvą jie skleidžia. Perkeltine prasme “peršviečia” kandidatą, kad pamatytų reikiamos kompetencijos spalvą.

2

Derinate savybes su organizacija

Kiekviena organizacija taip pat skleidžia savo šviesą, todėl svarbu, kad sujungus kandidato ir organizacijos šviesą gautųsi tinkama nauja spalva.

3

Pridedate savo kompetenciją

Amston kleidžiama spalva taip pat gali sujungti kandidato ir organizacijos spalvą į bendrą reikalingą spalvų spektrą. Taip galima gauti maksimaliai “sodrų” spalvų derinį.

Fotografijos

Remiantis šia koncepcija Amston biure įvyko įvaizdinių nuotraukų fotosesija. “TOO Photography” komandos pagalba eksperimentuojant buvo panaudoti kelių spalvų stiklai juos smarkiai peršviečiant ir taip ryškinant Amston biuro aplinką.

Rezultatas

Ryškios ir išskirtinės įvaizdinės fotografijos, smarkiai išsiskiriančios iš konkurentų kanceliarinio stiliaus naudojamos grafikos. Tai smarkiai patrauks dėmesį tiek svetainėje, tiek socialiniuose tinkluose, informacijos sraute.

Grafinis identitetas

Siekiant užsibrėžtų tikslų buvo kardinaliai keičiamas grafinis organizacijos identitetas, atsispirta nuo peršviečiamo stiklo koncepcijos.

Logotipas

Kertinė Amston įmonės verslo dalis – darbuotojų paieška ir atranka. Būtent šią mintį perteikia ir atskleidžia logotipas. Pagrindinis išskiriantis logotipo elementas tai O raidė. Unikali jos forma - tai trijų elementų, formų ir šviesų persidengimas. Perdengimo elementų rezultatas - tai naujos šviesos atskleidimas, tinkamo žmogaus ir kartu atitinkamo potencialo atradimas. Prekinio ženklo atnaujinimo pasiekimas - progresyvus išsiskiriantis prekinis ženklas, kuris aiškiai komunikuoja savo profesionalumą.

Grafinio objekto formavimas

Pokytis

Vizitinė kortelė

Blankas

Prezentacija

Sukurtas prezentacijos šablonas, kuriame numatyta tiek tekstinė, tiek grafinė informacija. Čia naudojamas tiek naujas firminis stilius, tiek įvaizdinės fotografijos.

Projektuojant svetainę buvo naudotas

4 faktorių balanso metodas

Šis metodas leidžia sukurti subalansuotą skaitmeninį produktą. Surasti balansą tarp 4 kertinių digital sprendimo faktorių ir parodyti efektyviausią vystymosi kelią.

4 faktoriai

Patirtis0%
20 %

Vartotojų, kurie naudosis produktu, skaitmeninė patirtis, įgūdžiai naudotis kompiuteriais, skaitmeninėje erdvėje praleidžiamas laikas.

Produktas 0%
20 %

Parduodamo produkto turinys labiau tekstinis - pasakojimai, istorijos, rekomendacijos, ar vizualinis - iliustracijos, nuotraukos, vaizdai, video turinys.

Lojalumas0%
30 %

Vartotojų įsitraukimas ir lojalumas. Grįžtančių vartotojų poreikis ir vartotojų grupės ir įpročių formavimas. Kalbama apie klientus (ne ieškančius darbo).

Interaktyvumas0%
30 %

Turinio interaktyvumo, animacijos, naujų formatų galimybės.

Analizės pagalba kiekvienas faktorius vertinamas 8 skilčių skalėje. Rezultate gauname gaires subalansuotam, maksimaliai atitinkančiam vartotojo poreikius sprendimui.

Rezultate gauname:

Klasikinis produktas

Inovatyvus sprendimas

Išbalansuotas, netinkamas sprendimas

Dominuojantis tekstinis turinys ir ne visada aukštus kompiuterinius įgūdžius turintys sprendimą priimantys klientai padiktavo naudoti klasikinį svetainės informacijos pateikimo šabloną.

Interneto svetainė

Vieta, kur apsisprendžia klientai yra interneto svetainė amston.lt. Todėl čia sudėti visi svertai, kurie ne tik padeda išlaikyti dėmesį, bet jau pirmame puslapyje skatina apsispręsti.

Pirmo puslapio struktūra

Pirmas vaizdas

Aiškiai nukreipiami vartotojai: užsakovai ir kandidatai. Žemiau klientams yra pateiktas išaiškinimas.

Paslaugos ir naudos

Aiškiai išdėstytos paslaugos, paremtos raktinių žodžių paieška. Taip pat trys pagrindinės vertės.

Reputacija

Užtvirtinti reputacijai pirmame puslapyje pateikiami pagrindiniai klientai ir jų rekomendacijos.

Asmeninis kreipimasis
Kvietimas veikti pateikiamas kaip įmonės vadovo asmeninis kreipimasis. Asmeninis ryšys kelia pasitikėjimą.
Pasiūlymai

Nuolatos grįžtantiems kandidatams pastovi vieta rasti naujausius darbo pasiūlymus jau pirmame puslapyje.

Techninis sprendimas

Norint parodyti prekinio ženklo dinamiką buvo naudojama gausi animacija. Tačiau pritaikius Vue.js sprendimus neprarastas svetainės krovimosi greitis. Heat map tyrimas parodė, kad vartotojai greitai randa kelius iki reikiamos informacijos. Objektų paspaudimai tolygūs.

Integruota

Svetainėje integruoti darbo pasiūlymai iš bendros skelbimų duomenų bazės, todėl kiekvieną kartą kandidatas gauna pačius naujausius darbo pasiūlymus. Tai yra vienas lankomiausių svetainės puslapių.

Kvietimas veikti visada

ekrane

Visada matomoje ekrano dalyje yra laiško formos ikona, kurią paspaudus iš dešinės pusės išvažiuoja susisiekimo forma. Universali forma, pritaikyta tiek klientams, tiek kandidatams, pasiekiama akimirksniu, todėl padidina kontaktų skaičių.

Pritaikyta mobiliems įrenginiams

Kadangi beveik pusė vartotojų puslapį naršo mobiliais įrenginiais, formatų pritaikymas jiems buvo kertinė užduotis. Mes atskirai suprojektavome vaizdus, kaip svetainė atrodys mobiliuose įrenginiuose. Svetainė buvo testuota su skirtingais įrenginiais. Pagrindinis tikslas - ne tik korektiškai atvaizduojama informacija, bet ir lengvas pirmas kontaktas.

Kokybiškas turinys

Didelis dėmesys skirtas tekstiniam svetainės turiniui, atsisakyta šabloninių frazių ilgus metus naudojamų šiame sektoriuje. Kokybišką vertimą į anglų kalbą užtikrino vertimų biuras “Skrivanek”.

Komunikacija

Pagrindiniais komunikacijos kanalais pasirinkti socialiniai tinklai Facebook ir Linkedin. Abiejuose kanaluose sukurta po 2 žinučių temas, kalbančias apie pokyčius organizacijoje ir kompetencijas.

Facebook

Facebook socialiniame tinkle pasirinkta kalbėti apie Amston darbuotojų kompetenciją ir požiūrį į darbą, bei dalintis HR rinkos patarimais infografikų formatu.

Linkedin

Linkedin socialinio tinklo paskyroje pateikiami patarimai HR srityje grafikų formatu ir pasiūlymai darbuotojams, ieškantiems naujų galimybių.

Rezultatas

Visa kampanija nuo projektavimo pradžios iki pilno įgyvendinimo truko 4 mėn. Toliau vyksta komunikacijos socialiniuose tinkluose palaikymas. Jau per pirmus kelis mėnesius po kampanijos starto buvo pasiekti šie matuojami rezultatai:

30%

padidėjo ateinančių klientų užklausų kiekis

20%

padidėjo "aplikuojančių" kandidatų

30

naujų klientų

3

nauji kvietimai kalbėti konferencijose

AČIŪ!