Vizla Tea

Nedidelio kiekio, personalizuotų prekių elektroninė parduotuvė. Maksimaliai sutrumpinantis pirkimo kelią. Integracija su socialiniais tinklais padeda labiau patikėti produkto nauda.

Skalvija

Tai seniausio Lietuvoje kino centro interneto puslapis. Pagrindinė svetainės užduotis – skatinti bilietų pirkimą, todėl kalendorius matomas jau pirmame vaizde ir leidžia maksimaliai greitai pereiti prie pirkimo. Taip pat tikslingai būtiniausiose vietose sudėti „trigeriai“. Pavyzdžiui, animacija su pastato fasadu, kuri yra pagrindinis kino centro „Skalvija“ atpažinimo objektas.

Way Nord

Lietuvos IT įmonių klasterio „Way Nord“ svetainė skirta greitai ir efektingai parodyti šio verslo kompetencijas ir originalumą. Vieno puslapio (su keliais vidiniais) svetainėje pateikiama visa esminė informacija. Stilius ir interakcijos sukurtos taip, kad išsiskirtų iš analizuotos konkurencinės aplinkos.

Energus

Su verslo segmentu dirbanti kompanija „Energus“ savo svetainėje patraukliai pristato įmonės veiklas, paslaugas, patirtį. Masyvus pirmasis vaizdas patraukia akį ir leidžia lankytojui prisiminti svetainę.

Baltic Blues

Mėgstate keliauti? Mes tai labai. Todėl buvo malonu prisiliesti prie turizmo kelionių organizatoriaus Pabaltyje, Rusijoje, Baltarusijoje, Lenkijoje ir Skandinavijoje „Baltic Blues“ reprezentavimo internetinėje erdvėje. Tikslas –parodyti jų veiklos aprėptį bei geografiją B2B sektoriui – pasiektas. Tai, kur keliausime?

Baltic Tours

Informatyvus, rezervavimo-pirkimo sistemą turintis kelionių pardavimo puslapis skirtas daugiausiai Amerikos ir Japonijos tikslinei auditorijai. Klasikinis dizainas leidžia lengvai naršyti skirtingų kultūrų bei įpročių lankytojams. Pilnai prie visų įrenginių prisitaikantis dizainas suteikia galimybę savo rezervaciją sekti ir mobiliajame telefone. Sistema sukurta su WordPress turinio valdymo sistema, gerokai papildžius WooCommerce funkcionalumą.

CUP Vilnius

„CUP Vilnius“ prekybos centras turi naują interneto svetainę. Svetainė, kurią projektavo „digitouch!“, jau pirmajame puslapyje lankytojus nukreipia tiksliai pagal jų interesus. Prie visų įrenginių ekranų prisitaikantis internetinis puslapis pateikia atsakymus į bet kokius klausimus – nuo darbo laiko iki pietų meniu.

Domino

Džiaugiamės sukūrę vieno populiariausių Lietuvoje „Domino“ teatro „langą“ internete. Sprendimas ne tik pritaikytas visų ekrano rezoliucijų įrenginiams bei plačiau pristato teatro veiklą, bet ir palengvina spektaklio pasirinkimą, bilieto įsigijimą. Galiausiai teatras vis labiau virsta dažnai lankoma gera kino teatro alternatyva, kurią galima rinktis kokybiškam vakaro praleidimui.

Lithuanian Vodka

Tarptautinių apdovanojimų sulaukęs, nedidelis, bet patrauklus, HTML5 technologijas ir „Parallax“ animaciją naudojantis puslapis pritaikytas visiems išmaniesiems įrenginiams.

Hermis

Priešais Jus – troškulį žadinantys mineralinio vandens internetiniai namai. Nors pirmiausia vartotoją pasitinka bendrą įspūdį apie produktą sukuriantis vizualas, kiekvieną dieviškojo „Hermio“ buteliuką individualiai apžiūrėti galite asortimento skiltyje. Sukurta vieno puslapio svetainė, nepavaldi jokiai turinio valdymo sistemai – optimaliausias variantas norint pateikti aiškią bei koncentruotą informaciją.

LIMA

Marketingo konferencijos ir meilės suderinimas bei pateikimas publikai – dar vienas digitouch! komandos iššūkis. Mūsų tikslas – naudojantis auditorijai artima, kasdiene tema, kūrybiškai, tačiau subtiliai perteikti konferencijos idėją. Kadangi meilės ir santykių sąvokos čia įgauna perkeltinę prasmę, stengtasi perteikti kuo artimesniu vartotojui būdu. Didžiausia 2016-ųjų metų marketingo konferencija siekta paskatinti pakelti galvas nuo mirgančių ekranų ir prisiminti, kodėl vartotojai perka produktus ir kaip patekti į kliento širdį.Konferencijos pavadinimas „In Love“ tapo visą renginį vainikuojančia tema, keliančia dalyviams pozityvias emocijas.

MoneyGram

Vienai didžiausių pasaulyje pinigų perlaidų kompanijai „MoneyGram“ sukurtas, Facebook aplinkoje veikiantis intelektualus žaidimas, kur galima ne tik pasitikrinti savo geografines žinias, bet ir rungtyniauti su draugais. Žaidimas veikia tiek su stacionariais kompiuteriais, tiek su mobiliais įrenginiais. Naudojant turinio valdymo sistemą, žaidimo užduotis nuolatos galima atnaujinti, todėl jis yra ilgaamžis reklaminis sprendimas. Vertimai į dominuojančias pasaulio regionų kalbas leis adaptuoti skirtingoms rinkoms.

Narvesen

„digitouch!“ skandinavų kompanijai „Narvesen“ sukūrė Facebook aplikaciją, skirtą jų naujos paslaugos, dešrainių ir mėsainių gamybos, pristatymui klientams. Šioje aplikacijoje vartotojai turi „sudėti“ tinkamus ingredientus, kurie naudojami „Nervesen“ maiste. Teisingai sukūrę dešrainį arba mėsainį dalyviai dalyvauja virtualioje loterijoje. Pasirinkdami vieną iš iliustracijos langelių, jie gali laimėti produktą, kurį surinko. Nepavykus, dalyviai skatinami dalintis apie konkursą su draugais ir taip bandyti dar kartą.

Unibet

Futbolo rėmėjui, pasaulinei lažybų bendrovei „Unibet“ sukūrėme Facebook apps‘ą, skirtą futbolo aistruoliams. Kartu su žinomais veidais Lietuvoje kiekvienas gali pasitikrinti savo žinias ir laimėti prizus. Geras pavyzdys, kaip HTML5 animacijos pagalba įdomiai galima pateikti paprastą klausimyną.

Drogas

Kaip išmatuoti šypseną? Tai unikalus „digitouch!“ sukurtas sprendimas, į vieną sistemą jungiantis visą socialinę erdvę. Į kompanijos „Drogas“ Facebook aplikaciją „Mes šypsomės“ vartotojai gali kelti savo nuotraukas per Facebook, Instagram #hashtag‘us ir netgi nusifotografavę foto būdelėje „Drogas“ parduotuvėse. Nuotraukos ne tik suplaukia į vieningą sistemą, bet joje ir išmatuojama šypsena. Specialus algoritmas įvertina vieno ar kelių vartotojų šypsenas procentais.

Vieno puslapio svetainės

Startum erdvėlaivis

Dažnai pasvajojame apie galimybę atsiplėšti nuo žemės, pabūti kosmonautais ar įsiropšti į visatą skrodžiantį laivą. „Startum erdvėlaivis“ – pramoga, o kartu ir puikus būdas susimuliuoti tikrovę. Mūsų kurta vieno puslapio svetainė taip pat iš dalies atlieka simuliacinį vaidmenį: ji įrodo, kad norint atrodyti patraukliai bei solidžiai, prieš tai apiplėšti banką – nebūtina.

Džiugas

Advento kalendorius – vienas labiausiai laukiamų, tačiau palengva iš mados pasitraukiančių šventinių atributų. Sūriui „Džiugas“ sukūrėme tokį, kurio langelius atvertinėjant kasdien galėjai laimėti gardžiausius prizus. Šventiškame kalendoriuje tikrumą bei jaukumą garantavo Kalėdų bei tradicijomis žėrinčio „Džiugo“ sūrio darna. Vos vienas pelės paspaudimas per dieną priartino Jus prie skanesnių švenčių – su sūriu „Džiugas“ kasdien kuriame po stebuklą.

Pušų terasos

Ilgamečiui mūsų klientui „MG Valda“ sukūrėme naują nekilnojamo turto projekto „Pušų terasos“ promo svetainę. Kam to reikia? Promo puslapis skirtas informuoti ir sudominti būsimus klientus, dar net nepradėjus oficialios butų prekybos. Kad dalis vartotojų nori gauti specialius pasiūlymus ir išsirinkti butus patys pirmieji, jau pasitvirtino šio projekto pirmuose dviejuose etapuose.

Provoco

Iššūkių socialinės bendruomenės aplikacija savyje jungianti ne tik bazines socialinių tinklų funkcijas kaip registracija, bendravimas ir informacijos publikavimas, bet savyje turintis reitingavimo, pinigų pervedimo ir kitas e-komercijos savybes.

SEB Arena

Teniso aikštynų kompleksui sukūrėme tiek stalinio kompiuterio, tiek mobiliems įrenginiams skirtos aplikacijos sistemas, kuriose galima ne tik norimu laiku rezervuoti aikštelę žaidimui, bet ir pasikeitus planams rezervaciją parduoti kitam klubo nariui.

NT valdymas

Atnaujinome „MG Valdos“ nekilnojamo turto pardavimų vadybininkams skirtą iPad aplikaciją. Nauja versija pritaikyta prie naujo operacinės sistemos dizaino, sukurta nauja patogi vartotojo sąsaja. Ši aplikacija leidžia pardavėjams viename įrenginyje atlikti visas reprezentavimo funkcijas nutolus nuo biuro. Aplikacija tiesiogiai sujungta su NT objekto interneto svetaine.

Ačiū!