Versli Lietuva

Verslumą bei modernią verslo plėtrą skatinančiai agentūrai „Versli Lietuva” atnaujinome svetainės elementų dizainą ir funkcionalumą. Ieškodami geresnio UX sprendimo pakoregavome vartotojo sąsajos dizainą, atvaizdavimą mobiliuose įrenginiuose, palengvinome duomenų įvedimą ir puslapio administravimą.

BRC

Vienos didžiausių Baltijos šalyse transporto pardavimo kompanijos svetainės dizainas. Tai pagrindinė kontakto su klientu vieta, todėl gerosios UX/UI praktikos ir nauji grafiniai sprendimai nulėmė puikų galutinį rezultatą.

Amston

Iš esmės pakeitėme HR valdymo sprendimų įmonės Amston įvaizdį. Įkvėpti menininkės Chris Wood stiklo ir šviesos darbų sukūrėme kūrybinę koncepciją parodančią kaip Amston peršviečia ir parenka kandidatus derančius su užsakovo spalva. Rezultatas: naujas logotipas, stiliaus knyga, įvaizdinės foto, spauda, prezentacijos ir žinoma svetainė amston.lt. Tačiau pagrindinis tikslas – Amston tapo ryški ir drąsi rinkos lyderė!

Vilkritis

Tikslingai į B2B grupę nukreiptas turinys ir grafika. Naudojant 3D modeliavimą sukurta plastiko granulių gamybos proceso imitacija be žodžių pasako, kuo užsiima įmonė. Vartotojas supranta, kad pateko ten, kur reikia, ir žingsnis po žingsnio gauna informatyvius atsakymus į savo klausimus.

Primus

„Primus“ – viena didžiausių ir geriausiai reitinguojamų advokatų kontorų Baltijos šalyse. Visas teisės paslaugas siūlanti įmonė savo internetiniuose namuose lankytojo pertekliniu turiniu neužverčia: visa reikiama informacija pateikiama glaustai bei lakoniškai. Subtilia tipografija nusėtame puslapyje svarbiausias akcentas – profesionali teisininkų komanda. Detalaus filtro pagalba čia operatyviau surasi sau reikiamą specialistą, o atsivertęs pastarojo anketą išsiskleisi ir nuodugnią jo dosje. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje teisines dilemas narpliojančių „Primus“ internetiniai namai ragina apsilankyti ir pažada, kad nepaklysite: nei čia, nei klaidžiuose teisiniuose labirintuose.

Mokausi iš kino

digitouch! kūrinys – svetainė mokausiiskino.lt. Spalvota, dinamišką, išskirtinė kaip ir pats kinas. Stengiamės, kad naršymas šioje svetainėje primintų kino peržiūrą. Pabandykite ir Jūs!

Mylimiausia

Turbūt visi jau spėjote pasidžiaugti „Mylimiausios“ teikiamais privalumais: kortelių galybė neplėšo piniginės, o ir kasdienės partnerių nuolaidos abejingų nūdieną nepalieka.

Mūsų kurtos svetainės tikslas – supažindinti vartotojus su partneriais ir jų teikiamomis paslaugomis, nuolaidomis, lojalumo programa bei prekybos vietomis. Visiškai prisitaikantis (full responsive) dizainas leidžia vartotojui puslapyje pilnavertiškai manevruoti tiek pele, tiek pirštu. Partneriai gali dėti savo pasiūlymus, o sistema parenka prioritetus ir išdalina juos taip, kad visiems tektų vienodas dėmesys. Patogus, neklaidus žemėlapis padeda greitai atrasti savo mylimiausius prekybos taškus.

Kaip kuriame strategijas?

BCCL

Jungtinės Karalystės ir Lietuvos verslo kontaktus plėtojanti organizacija mūsų pagalba susikūrė ne tik reprezentacinę svetainę, tačiau ir įrankį organizacijos nariams. Svetainėje įdiegta ir nuolaidų užsakymo sistema, renginių kalendorius. „Lengvas“ dizainas maksimaliai orientuotas į turinį.

Good one

Visiškai atnaujintas kompanijos „Good one“ prekinis ženklas ir pasekoje sukurta svetainė. Besikeičiančios formos apskritimai aiškiai identifikuoja nuolat kintančios interneto erdvės išmanymą. Taip pat tai gerai atpažįstamas elementas tarp daugelio SEO paslaugas teikiančių kompanijų.

Venta Windows

Skandinavijos rinkoje dirbantis langų gamintojas savo produkciją pristato mūsų kurtoje svetainėje. Tai patogus, skandinaviško stiliaus prekių katalogas. Puslapis turi langų meistrų skelbimus, su geolokacija susietą „portfolio“ skiltį, trūkumų registravimo sistemą ir daug verslui reikalingų įrankių, kurie yra būtini šioje srityje.

Žana

Elektroninė parduotuvė sukurta su Prestashop platforma. Sukurtas naujas dizainas, pritaikytas mobiliems įrenginiams. Taip pat atliktas sandėlio likučių importas, prekių kainų ir nuolaidų importas su kliento buhalterine sistema, dovanų kuponų funkcionalumas, patogus prekių paieškos funkcionalumas ir prekių užsakymas. Įdiegti keli skirtingi prekių pristatymo būdai, atsiskaitymo būdai sujungti tiesiogiai per bankus ir įdiegtas tiesioginis atsiskaitymas kortele.

Piestro

Greito maisto formatas – pikantiški pyragai! Mūsų sukurtoje minimalistinio dizaino internetinėje svetainėje tikslą pasiekti tikrai paprasta – pagrindiniame puslapyje iškart pasitinka spalvingų bei patrauklių nuotraukų kupinas meniu su skonių pasirinkimo filtru. Svetainėje dominuojančios išvaizdžios fotografijos gelbsti lengviau išsirinkti pageidaujamą pyragą ir taip vartotojui bei tiekėjui lengviau pasiekti užsakymo tikslus.

Dviračių arena

Elektroninė parduotuvė sukurta Prestashop platformoje. Svetainė suprojektuota taip, kad lengvai prisitaikytų prie dviračių ir slidinėjimo sezonų. Interaktyvi paieška leis tiksliai surasti prekes. Patrauklus naujienų ir papildomos informacijos pateikimas ne tik skatins pirkti, bet ir domėtis dviračių bei slidinėjimo kultūra. Parduotuvė sujungta su įmonės sandėliavimo bei buhalterinės apskaitos sistemomis.

Goodyear

„digitouch!” vykdytos „Goodyear“ komunikacinės kampanijos tikslas – Baltijos šalyse garsinti pasaulyje gerai žinomą padangų prekinį ženklą. Kampanijos iššūkis – identifikuoti ir pritraukti sezoniškos bei retai įsigyjamos prekės pirkėjus internetinėje erdvėje. Išanalizavus tikslinę auditoriją ir pasitelkus tinkamiausias komunikacines priemones, siekta ne tik kurti potencialių klientų ratą, bet ir rodyti dėmesį lojaliems. Kampanijos vykdymui pasirinktas padangų keitimo iš vasarinių į žiemines sezonas.

TED X

digitouch! komanda prisidėjo prie TEDx konferencijos komunikacijos tema „Hide & SEEK“, sukurdama renginiui unikalų identitetą. Buvo pasitelkta turinį slepiančių linijų koncepcija bei jos įgyvendinimas skirtingose formatuose – nuo reklaminių stendų, iki automobilių apipavidalinimų bei dalyvių kortelių.

Kampanija su Agne Jegelavičiūte

Atidžiai išgvildenta idėja, vartotojų pažinimas bei tinkamų, į tikslinę auditoriją orientuotų priemonių pasirinkimas – neatsiejami sėkmingos reklaminės kampanijos elementai. Kartu su „LightHouse III“ plačiai skleidėme žinią, jog būstą įsirengti galima ne tik stilingai, bet ir ekonomiškai.

Vykdėme kampaniją, prie kurios prisijungė stilingo gyvenimo ikona Agnė Jegelavičiūtė, o pasiekti sėkmingų rezultatų mums padėjo skaitmeninės bei tradicinės reklamos priemonės. Projekto metu didinome „LightHouse III“ gyvenvietės žinomumą, skatinome įsigyti butus bei kvietėme į atvirų durų dienas.