Mūsų pagrindiniai

principai

Kaip mes dirbame?

Šiandien gyvename tokiu laikotarpiu, kai skaitmeniniai sprendimai yra neatsiejama kasdienybė, jūsų klientai keleto pelės paspaudimų pagalba gali gauti begalę įvairiausių pasiūlymų. Todėl jų pasirinkimą lemia ne tik produkto kaina ir kokybė, bet ir vartotojo patirtis, bei kelias, kuriuo eina klientas iki savo galutinio apsisprendimo, užsakymo pateikimo bei apmokėjimo. Kaip pasiekti, kad vartotojas taptų lojalus Jūsų prekiniam ženklui, ar net jo ambasadoriumi. Kaip šių rezultatų siekiame mes?

Planavimas

Kūrybos vadovas Ramūnas Žilionis

Nekopijuokite

Pirma pagrindinė taisyklė, nekopijuokite savo konkurentų. Prieš pradedant vystyti produktą visada detaliai išnagrinėjame konkurentus. Kokius sprendimus jie naudoja. Blogiausia ką galite padaryti, tai aklai nukopijuoti jų sprendimą. Tai yra ne veiksmas, o mąstymo atspirties taškas.

Maloni ir nemaloni tiesa

Nemeluokite sau ir įvardinkite aiškiai savo silpnybes ir stiprybes. Strategija kuriama taip, kad visus jūsų trūkumus paverstumėme privalumais. Nes klientas, prieš pradėdamas veikti, ieškos ne jūsų privalumų, bet Jūsų trūkumų.

Kertinis privalumas klientui

Kaip pagrindinį argumentą klientui pateikite tai kas svarbu jam, o ne Jums. Nors tai skamba banaliai, tačiau dažnas atvejis, kai įmonių vadovai akcentuoja savo verslo privalumus, kurie yra neįdomūs klientams. Pagrindinė taisyklė yra, kad klientas ieško paslaugos ar produkto, tiesiog norėdamas išspręsti savo problemas. Todėl pagrindinis tikslas yra surasti jas ir sugalvoti sprendimą, padedantį spręsti klientų problemas jiems pačiais maloniausiais būdais.

Visos priemonės pateisinamos

Skaitmeninis pasaulis tuo ir yra unikalus, kad čia galima naudoti visus įmanomus formatus: nuotraukas, video, tekstus, 3D sprendimus, interaktyvią animaciją, apjungiant šias priemones kartu galima tikslingai ir patraukliai perteikti pagrindinius Jūsų privalumus ir išskirtinumą. Mes sukuriame unikalų sprendimą, kuris ne tik tekstiniu formatu komunikuoja jūsų klientams jūsų vertybes.

Pavyzdžiui: Jei Jūsų produktas (paslauga) taupo kliento laiką. Tada ir užsakymo procesas turi būti kuo greitesnis.

Įgyvendinimas

Skaitmeninė komanda

Projektavimas

Sukuriame vieną ar kelis kliento kelius nuo pirmo kontakto iki konversijos. Suskirstome procesą į kuo smulkesnius žingsnius ir išdirbame juos iki idealumo. Rekomenduojame, remtis visuotinėmis vartotojų patirtimis, kurios yra jau įprastos ir plačiai naudojamos kitose platformose. Nes vartotojo patirtis nesikeičia apsilankius jūsų produkte.

Pavyzdžiui: Meistro paslaugos iškvietimas į namus yra labai panašus kaip prekių pirkimas elektroninėje parduotuvėje.

Dizainas

Ryškiausi ir matomiausi objektai dizaine, turi būti tie kuriuos reikia skaityti ir spausti. Vaizdai negali nukreipti kliento dėmesio nuo turinio, kuris veda link konversijos. Video formatas taip pat turi būti informacijos nešėjas. Nes šiandieninėje aplinkoje judesys yra labiausiai pastebimas ekrane.

Interakcijos ir animacijos

Mes gyvename ne statiniame pasaulyje. Vaizdas juda už lango, vaizdas matomas telefono ekrane. Vartotojai labiau vertina dinaminius objektus nei statinius, todėl net paprasta užsakymo forma turi reaguoti į vartotoju veiksmus ir elgesį.

Programavimas

Kiekvienam sprendimui, mes parenkame teisingas ir tam sprendimui tinkamas technologijas. Mūsų ilgametė patirtis leidžia numatyti galimas problemas ateityje, todėl mūsų sugebėjimas valdyti įvairius programavimo įrankius, suteikia mūsų klientui galimybę gauti tai kas pasaulyje yra geriausia.

Kokybės standartas

Mes keliame sau aukštus kokybės standartus, tai mums leidžia skirti daugiau laiko nenumatytiems atvejams, įvertinti ateities rizikas, atlikti testavimą, kas užima daugiausiai laiko finaliniame projekto etape.

Matavimas

Skaldome ir valdome

Skaitmeninis projektas geras tuo, jog jį bet kada galima tobulinti. Ir tai daryti reikia pastoviai nesustojant. Dėl šios priežasties vartotojo kelias yra suskirstomas į kuo mažesnius, išmatuojamus žingsnius. Kiekvieno žingsnio konversija sudaro bendrą projekto efektyvumą. Tirdami vartotojų elgseną (heatmap, scrollmap), ir tobulindami kiekvieną žingsnį geriname užsibrėžtą rezultatą. Ir tai gali būti nesibaigiantis procesas.

Kodėl verta?

Kalbėdami apie ypatingą patirtį Jūsų klientams, šią taisyklę mes taikome ir sau. Pasirinkę mūsų kompaniją, Jūs gausite pasiūlymą su koncepcija. Dirbdami kartu mes žingsnis po žingsnio eisime iki visus tenkinančio rezultato, kalbėdami argumentų kalba. Pabandome? Susisiekite!